snart inlämning

Sitter på skolan med sofie. Vi ska skriva klart reflektionerna. Det går lite segt för min del, men Sofie skriver så tangenterna ryker. Själv satt jag ju i går kväll, vid halv elva kom jag igång och fick ner lite. SEn blev det inte sängen förrns vid halv ett, och var tvungen att läsa en massa. Man hann knappt somna innan det var dags att gå upp igen. Suck. Mitt dygn är totalt omvänt. Får nog fortsätta att vara det, för snart är det trots allt jullov. Hela 11 dagar får vi vara lediga. Förhoppningsvis så behöver man inte plugga denna jul. Förra julen plugga man farmakologi på juldagen. Hur kul är det på en skala mellan ett och keso? Ett rikigt jäkla kesofall.
Jag har inte rikigt fattat att det faktiskt är jul snart. Trots att jag julpyntat och ahr två adventskalendrar och vart på julkonsert och allt. Det är nog för att jag inte behöver stressa runt och köpa julklappar. Egentligen väldigt skönt.
Nähä, nu är det en halvtimme kvar. Bäst att sätta fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback