stockholm + birka paradise

Kom ner tíll stockholm på torsdagen. Gick en runda på stan, köpte ett par blammoskor, svarta, asfina, och sen en rosa kaskmössa, skitsnygg, ett armband och ett par fina örhängen, dödsnöjd är jag. Hälsade på och sov ute hos min storkusin i hägersten. På fredagen så bar det av till Birka Paradise.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu har vi då kommit hem från Birka Paradise. Det var rikigt kul och mysigt och trevligt. Fartyget var hur lyxigt som helst, var lite Titanicfeeling över det, minus isberget. Vi var på spa och bada i utomhusjucuzzin och fick ansiktsbehandlng. Shoppa öl och smirnoff ice och en röd klocka och lite skönhetsprodukter i taxfreen. 
Rikigt behagligt sett att fira jul på. Ingen stress och en massa styr att fixa. 

Ska lägga upp bilder från ålandstrippen så fort jag fort ordning på dem.

Kommentarer
Postat av: Catrin Persson

Birka är min dröm

2007-05-31 @ 20:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback