addict

datorn är fortfarande paj, och så lär det väl förbli tillsde där skivorna kommer med posten. Var tvungen att ringa till pappa och kontrollera så att han verkligen fixat dem. Det hade han. Abstinensen är stor och jag sitter nu hos Ville. Min nya fritidsgård V&S's place. Blev lite orolig med ang. om allt på min dator är borta nu eller inte, eller om allt kommer försvinna när man för en recover. Men så var det inte sa pappa *pehw*.  Då vet jag inte vad jag skulle gjort.
Egentligen är det ganska tragsikt att man är så gravt beroende av datorn. Helt sjukt. Man bara sitter hemma och ser på dåligt tv, läser lite Gardell (vilket iofs är bra), tänker för mycket och tycker synd om sig själv. I går när jag satt där själv hemma på kvällen, så tänkte jag avverka lite personer på min "att ringa"-lista. Men de va inte nån som svara.
Ringde även till Maria (yngsteman i norgefamiljen, hon som jag passa mest på) i går. Hon fyllde år. Hon var så söt, och jag tappa norskan helt, så hon bara "va sa du" hela tiden. Sen så fråga jag om hon haft det bra på bursdagen, då sa hon "ja, tack". Hon säger alltid tack efter ja eller nej. Tack vare mig. Tänk om mina egna barn blir så där überartiga.
För övrigt så är jag jäkligt sugen på party nu. Endast ett par dagar kvar, sen är det Åverålsfest! TJoho va kul vi ska ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback