äntligen fredag

Skönt, och lediga har vi vart med. Borde visserligen läsa de där nedrans artiklarna. Vetenskapliga artiklar är så himla trist o läsa. Speciellt om de är på engelska (vilket de allr flesta är). Jag är inte värdlsbäst på sngelska spårket, så det tar eveigheter o karva igenom en sån artikel, och jag fattar inte hälften av orden. Skulle vilja lära mig, skulle vilja gå på nån engelskakurs på Folkuniversitetet eller nått. Men allra bäst är ju att fara till England o snacka. Jag läser heller "Fittstim" eller "Vem är det som bestämmer i ditt liv". Vill ju börja läsa Harry Potter med. Som förövrigt har premiär med fjärde filmen idag. Jag o E snacka om att ha Harry Potter kväll och se alla filmer så vi kan gå och se den senaste på bio.


Min dator är fortfarande paj. Fick visserligen skivorna i går, men när vi skulle fixa det jag o pappa så reagera inte datorn på skivan som den skulle. Så då sket jag idet, får fixa det en annan dag. Stackars Edvin, han är helt broken. Planerar redan att byta ut honom nästa sommar till en juste laptop i stället.

Vart hurtfrisk och vart och tränat idag med. Lunchpass, bra start på dagen.

Förövrigt är jag grymt sugen på JUL nu, måste tygla mig hela tiden för att inte sätta upp julgaridner innan första adventshelgen, men jag vet inte om jag klarar det. Dessutom är ju moster här den helgen, så då kan man ju faktiskt sätta upp dem innan hon kommer, d.v.s på onsdag =)
Köpte chokladadventskalender idag, ett måste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback