bebishysteri

Jag förstår föga denna bebishysteri som råder, speciellt bland mina gamla klasspolare från gymnasiet. Verkar va typsikt omvårdnad att skaffa unge tidigt. Någon varje år i någon klass som gick med mage. Nu efteråt så har fyra skaffat unge varav en precis fått sin andra.Andra unge! Shit! Två andra har gift sig. 
Jag är helt förundrad. Hoppas bara att de riktigt lyckliga ♥
Andra polare/bekanta/sånna man vet om där hemma skaffar med barn. Hela tiden känns det som. Varje vecka på BB-nytt på
corren.se är det någon som blitt med barn. 

Och jag, jag har inte ens hittat Han med stort H och som tycker jag är Hon medstort H. 
Men var sak har sin tid. 
Och som jag o K kom fram till i går, det är tusan mer allvarligt att skaffa barn än att gifta sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback