datatrubbel

min dator krascha idag... därför så blir det mycket lite interntet för min del de närmaste dagarna. Pappa måste skicka massa skivor och så ska jag försöka fixa till det... hm... det blir intresseant.
Passar därför på att låna S's dator medan hon o V ser på Bevvan. Det är så störigt när man inte har en funkande dator. Blev handikappad i samma stund som pappa förklarade att detta var "kört". Tänk att man är så gravt beroende av dator och framförallt internet. Utan funkande internet är det inte mycket värt att ha dator.

Idag så har det var forskningsdag på skolan. Mycket (o)intressant. Jag hade förberett mig väl genom att ta med iPod och Jonas Gardells "Frestelsernas berg". Det enda positiva var att vi fick mackor och kaffe på f.m och frukt på e.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback