de blev ingen...

promenad med L, traska till Kåren med Brainpools Painkiller i öronen. Det var rikigt skönt att gå, och härligt med Janne Kasks skrålande. Jag blir så glad och nostalgisk. Det var den första skivan jag brände (vi snackar 1996 eller nått), så därför är överföringen till iPoden hackig. Men det suddar inte bort leenedet från läpparna.  

Ska läsa nu, lite normal bok (alltså ingen sabla kurslitteratur), håller på med "en tillräckligt vacker dag för att dö" av Jeanette Lindblad. Det är en sann historia om en tjej som far till Brasilien och där träffar hon såsmåningom en man som misshandlar o dödshotar henne. Hemsk. Och boken är seg, de e bara upprepning hela tiden, han kommer och misshandlar och bestämmer över henne ett par månader, sen försvinner han i väg ett par månader, och så håller det på så där. Och jag har bara kommit halvvägs. Men jag kan inte bara ställa tillbaka boken i hyllan, utan jag måste läsa ut den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback