herregurra aktersnurra

Denna lördag har nog vart den tråkigaste i mannamine. Gick till skolan för att plugga, men de va lönlöst, hjärnan skrek bara att den inte ville. Så efter nästan 4 timmar på skolan och endast skummat igenom delar av dagens ämne gick jag hem. Hemma blev det inte mycket gjort heller. Drack kaffe och la in ca 20 skivor på iPoden. Jag har börjat gilla kaffe. Kaffe har alltid vart absoluta vuxengrejen för mig, kaffe dricks av vuxna människor... så ja, nu kanske man är vuxen. herregurra aktersnurra.

I morgon ska jag ta tag i plugget igen. Ett sista ryck. Mållinjen är nära. Som L sa, klarar man denna tenta på första försöket så är det fest den dagen man får resultatet, kvittar vilken dag, det är bara fest. Håller med. Men först ska man ju se till o komma så långt. Och GU va skönt de vore!!!!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Håller mded fullt och fast! Det är fest den dagen man klarar tentan! Men jag tycker att det ska bli fest oavsett när man klarar den och alla måste ställa upp då! =D

2005-11-05 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback