jag, tentorna o ljuset

Nu börjar jag se ljuset i tunneln, och det är inte en pyroman som sätter eld på mitt hus. Nejdå, det är tentan som syns, och ett annat ljus är att jag idag kom fram till att jag har gått igenom alla ämnen som skulle kunna tänkas komma på tentan. Då har jag prioriterat bort en massa småtjafs, och alltså så har jag bara kvar farmakologin kvar, och det bästa är att jag inför duggan skrev kortfattat om hjärtpreparaten, så jag behöver bara skriva dit handelsnamnen! Tjoho va kul. Och sen givetvis en himla massa repetition. Den börjar på tisdag... då blir det till att köra en massa gamla tentor o repetera. Hoppas hoppas hoppas att jag klarar den på första!

Läkemedelsräkningen klarade jag inte på första. Mitt första U i hela mitt liv. Bara till att göra om, och det hade jag ju räknat (hehe) med. Humorn är på lägsta tänkbara nivån efter 1½ veckas pluggande. Sorry



Kommentarer
Postat av: Miika

Du har väl ändå hört det gamla talesättet inom högskolevärlden? "Det finns inga omfester, bara omtentor" :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback