min dag

I dag har jag vart på skolan mellan 9 och 17. Fy 17, men jag lärde mig en hel del faktiskt. Tro det eller ej.
Ikväll blir det bara slappa tror jag, kanske jag öppnar mitt kollegieblock.. Får se. Eller så slötittar jag på tv, jag måste se "mellan dig och mig", Det är sista programmet idag.

En annan sak, jag känner mig mycket gladare nu, än vad jag gjort på mycket länge. Det känns jättebra! Lite mer positiv till liver (förutom tentaångesten då). Men om man jämför med hur det var förut. Fast det går ju upp och ner det här med hela tiden. Men men , just nu känner jag mig uppåt och jag tänkte fortsätta med det ett tag.

I helgen kommer storbörsen (läs:mamma) på besök. Jag fråga i går om hon inte kunde tänka sig ta med sig jympaskor så kunde vi fara och träna. Hennes svar: "Men ska vi inte gå på stan, o shoppa, de trodde jag" Thihi, kanske man kan få sig nått nytt. Julgardiner ska vi fixa iaf. I år tänkte jag kanske skaffa en julgran, en liten i plast. Ska ju inte vara i Vikingstad så länge.

Nu ska jag svara på en enkät om hur nöjd jag är med min hyresvärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback