mor o far

Min mamma är världens snällaste, hon skämde inte bara bort mig med shopping i lördags. Hon hade med sig fyra stora limpor (hennes lovley bröd, som bara hon gör så där rikigt gott), vantar från Tallin, en bok som handlar om balans i livet, whiteboard-plast o pennor till kylskåpet, stickor så jag kan sticka. Så nu har jag ätit mammabröd. Och kan äta det i flera veckor framöver. Hon är snäll ♥
Min pappa är också snäll, jordens snällaste, fast han får inget på fars dag, har aldrig firat det. Det är bara kommersiellt snack. Men pappa är en sån där pappa som hjälper till med en massa grejer, jag ringer honom flera gånger i veckan om alla tekniska problem som uppstår i min lägenhet, och varje gång så hjälper han mig utan att klaga. Och ibland så kommer det in lite extra pengar på kontot. Han är snäll ♥

Kommentarer
Postat av: Ville

Jag kan intyga att Ylvas bröd är supergott för jag fick smaka det i somras :) mums filibabba!

2005-11-14 @ 13:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback