paradise i jul, eller?

Min familj ska inte vara i lilla Vikingstad denna jul utan ute till havs (eller havs o havs, ålands hav...) på detta flotta kryssningsfartyg. På Pradisebåten. Jag skulle vilja göra detta under havsutflykten:

* Gå på Aqua Spa
* Alg- och lerinpackning
* Spa -peeling massage
* Ansiktsbehandling djuprengöring

Allt som allt skulle detta gå på 1790 kr. Det är inte billigt. Jag får nog prioritera bort typ allt och bara bada i poolen. Det kostar 70 kr. På sidan står det också att det är bra om man bokar behandlingar i samband med bokingen. Annars finns det risk att man inte får någonbehandlingstid. Min bror har redan bokat biljetter. Jaja, vad är en bal på slottet. Kan ju inte få allt. Man får vara glad att man får åka med ett sånt flott fartyg under jul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback