så börjar denna dag ta slut

Så vad har hänt idag egentligen? Suttit på skolan och pluggat med E. Ovanligt, eller hur? Börjar känna mig så less på detta plugget nu... Men det är bara att bita ihop, om en vecka är det tenta...
Sen så ringde telefonen två gånger på kort tid. Helt överraskad blev jag, den har inte ringt på säkert en vecka. Det var en vän hemifrån och mamma som ringde. Trevligt trevlig säger jag.
Träning har jag också vart på, och hämtat ut en bok som kommit. Nu väntar jag (o V, S o L) på skivorna också. Boken är Åsa Nilsonnes "Vem är det som bestämmer i ditt liv?" Den ska vara som ett tillägg till Anna Kåvers om acceptans. Känns som en helrätt bok för mig att läsa.

På tal om läsa så vände "en tillräckligt vacker dag för att dö" i går när jag skulle sega igenom den, så nu i kväll läste jag ut den, den blev jättespännande och adrenalinet öka däremot slutet.

Ska röra mig mot min sköna säng nu

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback