svartsjuka

Ikväll är det "mellan dig och mig" på tvåan. Ett av de vettigare programmen. I kväll handlar det om svartsjuka. x-et borde se det. Svartsjuka kan verkligen köra ett förhållande till botten. Det är så synd. Att man inte litar på varandra. x-et är den enda av mina x som jag kännt mest för. tills svarsjukan visade sig. efter flera månader med falska anklagelser fick de va nog. Man klarar inte av att ta hur mycket skit som helst. speciellt när man inte gjort ett smack av allt som påstås.

Detta med att lita på varandra. Man kan ju också lita för mycket på folk. Som jag, när jag var tillsammans med min första pojkvän. Jag litade så blint på honom att han va otrogen mitt framför mina ögon i ett par månader. Naiv var vad jag var.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback