det närmar sig

Två veckor kvar tills stortentan. Idag hade jag praktiskt prov. Fick PVK, vilken lättnads suck. V tog porta-a-cathen, hon är duktig. Jag vägra den. Blev iaf godkänd. *Pewhu* Då var det avklarat. Har gjort en liten planering på hur jag ska lägga upp plugget den närmaste tiden. Det är ju inte lite man ska kunna. Nu börjar pressen kännas lite. Och det är bara bra det, för då kanske diciplinen ökar och internetmissbruket och slö-tv-tittandet minskar.

Gick hem från sjukhuset. Lurade med E. Jag sa att det nog inte tar så lång tid om man går via Norra Berget... en timme senare kunde man kliva innanför sin dörr. Men det var en himla skön prommis i det lite kyliga vädret.

Hämta ut duggan på vägen hem med. Det var ju på håret att man blev godkänd...1,5p över. Men ett G är ett G och gränsen måste ju gå nånstans =)

Nä, nu ska jag plugge littegranna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback