mellan dig och mig

Ett av de mest vettiga tv-program (förutom aktuellt) är "mellan dig och mig" på tvåan. Så himla bra, och av nån konstig anledning känns det som om varje program är skapat för mig. I dag tog de upp konflikträdsla... åh, kände igen mig så dant, gu', de är ju skitjobbigt o bråka. Man vill ju vara alla till lags, och man vågar knappt stå upp och fajtas för sin åsikt, sin rätt att bara vara människa. 

En annan sak som far upp i skallen nu, är det här med att sätta sig själv i första rummet, sen sak som jag verkligen inte är värdlsbäst på, men jag jobbar på att bli det. Att för en gångs skull göra det jag vill, skita i vad andra tycker och tänker om det. Är de inte sanna så är de inte kvar i slutet, och då är de inge värda att slösa energi på. En sann vän är någon som respekterar en fullt ut för precis allt man gör. Bara står kvar och är där.

Kommentarer
Postat av: K

Helt rätt Mallanboll! Tankar i rätt riktning! Förresten, alltid här för Dig även fast jag är busy, har alltid tid för dig min vän =)
PussaråKramar, love you 4-ever

2005-10-11 @ 22:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback