skärtorsdag

Kört bil idag, i massor. Först till stan med faster o farmor. Sedan till Älvan. Fikat hos gamla jobbarkompisar och pratat en massa. Bra prat. Härligt att köra bil tvärs över slätten. Jag älskar slätten. Den är vacker.
Börjar få lite kalla fötter inför morgondagen. 35 pers som letar påskägg. Ditt svartvita fort, släkten på trappan, som ett öga rött. 
Kaos i Rute. Vet inte om jag orkar. Just nu känns det inte spännande. Är rädd, blir osäker. Ångesten är nära. Fan, allt har varit så bra hittils. I morgon blir det till att möta sanningen. Måste sluta tänka ut en massa scenarium. Vet ju faktiskt inte hur det blir. Det kanske blir jättetrevligt. Vem vet, inte du. Vem vet, inte jag.


BTW så är Lisa Ekdahls skiva pärlor av glas ljuvlig.


Kommentarer
Postat av: Ann-So

Det är onödigt att oroa sig i förväg. Men om inte annat så vet du vart jag finns! kram och lycka till!

2006-04-14 @ 00:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback