23/12

I dag har jag fasen inte legat på latsidan, iaf inte efter kl. 12.00. Innan kl. 12 slappa jag mest, men sen så fick jag åka på uppdrag: systemet. Åkte givetvis den nya bilen, (som jag gärna skulle ta med mig hem) och det var så kul så kul. Och inte alls mycket folk i Skäggetorp Centrum. Sen så har jag varit och fikat på gamla jobbet. Trevligt att träffa dem. Även bakat julgodis: knäck, ischoklad, ekollon och nougat. Mumsfillibabba. Efter allt julgodisbakande gick jag spåret med Veronica och hennes hundar. Verkligen hur skönt som helst att få röra på sig. Sist var jag ner till E och hjälpte till med hans julklappsinslagning. 
Även haft telefonkontakt med Katrin, Kalle, Tobbe, Dadda och David.

Oh my.

Nu ska jag duscha och måla naglarna till i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback