4/12

idag har jag verkligen gjort allt som jag skulle göra och lite till. en aningens fusk med plugget, men jag tycker att jag gjorde det bra iaf. appropå skolan så kom äntligen resultatet på psykseminariumet. inget dåligt där. bra bra.
saker som jag gjort som bonus: rensat ur i skåpet under diskbänken, målat naglarna, varit hos annso och sett på tv och myst med sigge (jag vill också ha katt!!), ätit pepparkakor, kladdkaka och valnötter samt pratat med farmor och mamma i telefonen. tydligen ska jag eventuellt vara med i en forskning om sjögrens syndrom. och sen så fick jag beställa lite annan mat till julafton av farmor (det kallar jag lyx). är inte helt på det klara med vad än men jag ska hjälpa farmor att laga maten till jul iaf. mysigt. har också preliminärbokat vandrarhem till min fölsedag. jag vet, typ en månad kvar. bra att ligga steget före i ett projekt iaf.... 

nu återstår bara dusch och ett herrans liv

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Du kan få honom, jag bifogar öronproppar.

2006-12-04 @ 21:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback