5/12

Dagens nyckelord: flyt

Gick upp till julkalendern. Tycker den är bra. Jag gillar sånt där. 15 minuters mys.
Sen var det till att tvätta, och se Bobben dricka glögg på nyhetsmorgon. Filade lite på frågor och så till handledningen som gick väldigt bra förövrigt. Fick bara höra positiva saker vilket gjorde mig peppad. Nu gäller det bara att införskaffa diciplin. huhu. Kan bli svårt värre.
Sen har dagen mest innehållit mer spånande till projektplanen, diskat, tränat och epilerat benen.

Nu återstår bara: läsa lite mer i mina böcker och vänta på att Magnus kommer hit så man kan få lite mys också.

Dagens citat: (när jag (endast lite) skämtsamt frågar om inte Magnus ska vara med och hålla handen under morgondagens tandutdragning) "Du ska väl inte på förlossningen?!" 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Epilator = Ajaj
Tanddragning = Ajaj *håller tummarna för imorgon!*

2006-12-05 @ 23:44:36
Postat av: Ann-So

Tandförlossning! Saker som ska ut ur din kropp på ett smärtsamt sätt..

2006-12-06 @ 13:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback