dagen efter jul

Enda anledningen till att jag stannade kvar i kisa i går, och inte följde med bror hem, var att vi skulle åka och hälsa på en kompis till familjen som jag inte träffat på jättelänge idag på förmiddagen. När vi så väl har kört ut till hans sommarstuga så är han inte där.
Han var i kisa.
Surt sa räven och vi for hem.
Jag o mamma for direkt in till stan och shoppade lite. Jag handlade en svart, enkel skinnväska i perfekt storlek för endast 449 kr. Skulle annars kosta 900. Vilket fynd. Och i SKINN. Håller aningens längre än alla fejk som jag äger.
Sen fyndade jag inget mer.

Nu på kvällen har jag fikat med
Anna. Mycket trevligt att se och höra hur det var med henne och alla andra som jag aldrig träffar nu för tiden.

I över morgon är jag hemma i Sundsvall igen. Jag saknar Maguns något fruktansvärt. Min darling. Ska bli underbart att få va med honom igen =)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Maguns? vem är det darling? ;) Puss

2006-12-27 @ 22:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback