drömtydning?

I natt hade jag en stressdröm. Brukar ha sådana lite då och då. I natt var den lite annorlunda men kontetan är att jag är extremt stressad och skyndar mig hela tiden.
Det brukar vara att jag ska hinna med tåget hemma i Vikingstad, men i natt simmade jag och Anna och någon mer (känns som att det var Annso) i isvatten (vi hade simmat ut till en ö där Magnus och Bobben huserade) och sedan när vi simmat tillbaka till fastlandet dök en hel del andra gamla klassisar upp och vi skyndade oss till en lektion i någon slags psykodynamisk kroppsövning med Rickard Sjöberg. Vi bodde alla på ett internat som liknade Snekan. Vaknade med hög puls och allmänt stressad. De här drömmarna är i klass med mardrömmar.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Sök på drömlexikon på google så kan du säkert tyda din konstiga dröm.

Postat av: Ann-So

Haha! Den låter nästan lite lustig, och Rickard Sjöberg..usch! Hade han hängslen?

2006-12-19 @ 09:42:00
Postat av: Magnus

Men darling, jag och Bobben omger oss inte av isvatten, hahaha

2006-12-19 @ 10:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback