gårdagen

I går var det kvalitetstid med Magnus. Först sovmorgon, därefter en liten tur på stan. Fikade på mysiga Chocolatehouse med Annso, Bobben och JLo. Väldigt smarrigt. Sen gick jag o Magnus hem igen och gjorde oss i ordning för kvällen. Trerätters på Chats, lite öl (vatten för min del) på Aveny och kvällen avslutades med att jag blev av med min Bond-oskuld.(Har vägrat se Bond i hela mitt liv, men det är ju inte så svårt att övertalas av han. Och den var ju faktiskt rikigt bra.) Förövrigt så tycker jag att det är så himla mysigt att klä upp sig och gå ut vara mer lyxig än vanligt och leva över sina tillgångar för en kväll. Sådana små guldkorn som gör livet lite roligare och lättare att leva. 

 Det slår en blixt genom rummet när jag kramar din hand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback