snart är det slut

Året 2006 har snart gjort sitt och det är dags för 2007 att ta vid.
Själv tycker jag att tiden går himla fort, inte länge sen det var år 2000. Millenniumskiftet som var så himla hypat.

I år blir det sittningsfest  på kårhuset med vänner och andra folk. Jag tror det kan bli himla kul. Skönt att inte behöva planera och ordna. Räcker med alla kläder, smycken och andra accessoarer som ska koordineras. Största problemet i år har varit strumpbyxorna. Jag har lärt  mig en viktig sak och det är att de ska inhandlas i god tid för den 30/12 är det definitivt slut på de bra färgerna och storlekarna. Tips från cochen så att säga.

Men nu är det dags att sätta igång med hårinpackninar, ansiktsmaskar, hårlockande och sminkandet. 

På ett sätt avundas jag killarna som bara kan ta sin kavaj och en skjorta och slips (nog största problemet att välja). Men samtidigt är det ju kul att som tjej kunna välja och vraka  bland klänningar, kjolar, blusar, toppar, skor, byxor, smink, smycken och handväskor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback