16.46

Hittils i dag har följande hänt: 
I morse kom kvartersvärden och fixa spisen så den numera står stadigt  och  sen bedömde han att det är lika bra att jag får en ny blandare till ducshen. Juste. Den är jäkligt oldie den jag har nu, och läcker (eller läker) som de säger här i Norrland.
Sen så gick jag till skolan efter lunch för att hämta vårt palliativ-arbete och smärt-tentan. Båda personerna var  borta. Snacka om nitlott. Men jag gick till biblan och hittade lite cancerböcker till B-uppstasen. Bra Malin.
Nu på eftermiddagen har jag tittat på Svenska Dialektmysterier på datorn. Himla skönt program, diggar Lindström till tusen. Sen så skulle jag se om de hade Nisse Hult på svt.se, de hade dessvärre bara de första två minuterna från varje program, men jag fick hålla till godo med de få minuterna, och skrattade gott. Där har vi min humor. Och Johan Glans, han är bara för rolig! Och han ser så dumsöt ut som Nisse Hult. Störtbra! Synd bara att jag missar programmet varje lördag. Ska se en repris i kväll istället.

Och mail, jag har fått i väg två mail idag. Jag är seg när det gäller att svara på mail. På tal om mail så fixade jag in min spray-adress i outlooken idag, och vips så kom det fram en massa gamla  mail som jag skickat. Var ju tvungen att läsa igenom, och en del var till mitt ex för hundra år sedan, M. De var skickade efter att jag hade gjort slut, för han vägrade inse fakta och släppa mig, han skaffade lunar enbart för att hålla koll på mig, och skicka blommor och ringde och stod i. Jag hade skickat rikigt taskiga mail, speciellt det sista, men efter det så lade han också ner projektet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback