Fräcka Fredag v/s Fråga Olle

I dag är det verkligen vår i luften! Gu så härligt =) Vill att det ska bli vår nu. Vill köpa mig en vårjacka, vill använda mina nya converese, vill kunna gå ut utan mössa, parkas, kängor och halsduk!!

E nämde att det numera gick att se "Fräcka Fredag" med Malena Ivarsson på svt.se. Var tvungen att se lite på det, och det är ett under att det fick sändas. Gick det överhuvudtaget hem hos svenska folket? Jag har inte en aning, eftersom jag vid seriens start endast var fem år och mitt favorittvprogram var "Björnes Magasin". Jag blir i allafall väldigt illamående av Malenas klädsel, studions utseende och hennes lilla hjälpreda som står som ett fån bakom soffan.

Tur att min generation tonåringar fick tillgång till "Fråga Olle", lite mer naturligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback