lite som mig

JAG:

ÄR:
blyg, glad när jag inte är upprörd
GER INTRYCK AV ATT VARA: fråga de som vet
KAN: ganska mycket
BLIR GLAD AV: glada människor, HippHipp och div. andra humorprogram
HAR: världens finaste vänner
VILL HA: ha mer energi och mer pengar
SKULLE VILJA: resa till Oslo, London och New York
TYCKER OM ATT: umgås med mina vänner, leka friluftsliv,
HAR ETT BRINNANDE INTRESSE FÖR: friluftslivet (iaf hade, men det är på G igen)
BRYR MIG OM: mina nära och kära
TRIVS MED: studentlivet
KÄNNER OBEHAG INFÖR: mycket okänt folk på en gång
PLANERAR ATT: bli leg. sjuksköterska juni 2007
BOR I: Sundsvall
SKULLE VILJA BO I: Östergötland
KLÄR MIG GÄRNA I: jeans, skön topp
ÄTER GÄRNA: fisk
DRICKER GÄRNA: vatten, öl, rött vin
TRÄNAR: på Friskis & Svettis (men det var länge sen sist)
TITTAR OFTA PÅ: dvd, svt.se, dataskärmen, snygga människor
LYSSNAR OFTA PÅ: Lars Winnerbäck, Bob Dylan, Ani DiFranco
LÄSER: skönlitteratur, VR, Utemagasinet, Kåridåren, Situation Sthlm och så kurslitteratur
PRENUMERERAR PÅ: Utemagasinet




Hittat hos
Engla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback