melodifestivelen och livemusik

I går så såg jag, V och E på Melodifestivalen. Vilken katastrof. Värst tyckte jag de där två småpojkarna som sjöng nån hiphopliknande låt vid namn Kuddkrig var. Hur ska de kunna gå till skolan på måndag?? Det är så pinsamt! Och i Sundsvallen kunde man läsa att de  var inspirerade av Ted Gärestad och Jamie Cullum. Tyckte hela deras framträdande påminde om Snook och Just D.
Det enda bidraget med lite schlager i var Linda Bengtzings, tur att det gick vidare.

Jaja, iaf, så fick vi lyssna på bättre musk på Kåren, nämligen 
Dan Köningsson. Synd bara att alla andra i salen inte uppskattade framträdandet, utan satt och tjöta med bordsgrannen högt o ljudligt istället. Pinsamt. Man är där för att lyssna, tyckte lite synd om Dan för att han fick spela för en så otacksam publik. I priset för biljeten ingick en ost och kex tallrik och vin. Gud vad gott det var med ost och kex. Det är ju en delikatess som inte förekommer i mitt studentkök. Sånt brukar jag få äta hemma hos mamma och pappa.

Annars var det rikigt kul att gå ut =)

Nu är det OS som gäller.

Kommentarer
Postat av: sofie

småpojkar?? de var ett år yngre än jag ;) fast ja håller med..de var en riktig katastrof!!

2006-02-19 @ 21:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback