mera test

Reser helst till: Värmen
Tidning jag gillar:
Corren
Favoritsite: Cdon
Fikar gärna på: Tinnels, Innergåren, Waynes, Chocolate House
Favoritbutik: Indiska
Favoritfärg: Just nu är jag inne på rosa
Favoritmärke: Haglöfs
Favoritdjur: katt
Stjärna jag vill träffa: Ingen.
Motionerar: friskis
Senaste fyndet: minns inte
Fulaste färgen på kläder: neonfärger
Senast sedda film på bio: En geishas memorarer
Senast köpta skiva: Inte köpt men fått Thomas Dybdahl
Sparar till: inget. lever på mina besparingar
Väntar på: sängen
Pålägg som gäller: helst ost, men eftersom det är så dyrt är det kaviar som gäller
Dagens dryck: o'boy
Senaste boken du läste: "om livet före döden" av Lena Nevander Friström
Senaste maträtten du åt: lunchen: pasta och lax och sparris
Senaste klädesplagget du bar: Jag bär brun Better Bodiesbyxor och en svart Haglöfs micorfleece
Senaste repliken du yttrade: "Ok, hej då"
Senaste personen du träffade: Sofie
Senaste personen du pratade i telefon med: Pappa
Senaste personen du fick brev av: No idea
Senaste gången du sov: i natt
Senaste saken du köpte: kläderna från H&M som kom idag
Vad har du gjort idag: lallat runt på praktiken med uskorna (inget vidare)
Hur tidigt stiger du upp: 05.15 om jag börjar 7, annars mycket senare.
Vilken färg har du på håret: mellanbrunt
Vad har du för färg på ögonen: grönmelerade
Är du uppväxt i stan eller på landet: Landet
Var har du ont: Sinister Gluteus Maximus
Kan du stå på händer: ja, mot vägg
Vad lyssnar du på för musik nu: Ani DiFranco "so much shouting, so much laughter"
Vad tycker du om idrott: kul, roligaste ämnet på gymnasiet. helt klart
Vad har du för klocka: armbandur, väckarklocka, videon, datorn och mobilen så klart
Sämsta sport: ojoj, det finns många

Testet har jag hittat på http://litenpyret.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback