tomt

Sedan två veckor tillbaka ungefär, så känner jag mig helt tom och lugn inombords. En helt underbar känsla. Alla desperata känslor om närhet är som borta.
Jag vill inte mer, jag har ingen att tråna efter, mer. Det är bara jag nu. Så skönt att ha släppt alltihopa och bara gå vidare. Gå vidare i singellivet, och inte hålla på att leta. Utan bara ha accepterat att det är jag nu, jag är själv, jag är singel och jag trivs riktigt bra med det. Härligt härligt. Trodde knappt att det kunde kännas så här bra. Som när man har brutit ett destruktivt förhållande. Så känns det. Tomt men skönt. Skönt och bra.

Kommentarer
Postat av: Ville

bravo!

2006-02-20 @ 13:37:34
Postat av: Ellinor

Måste kännas skönt! Kram på det!

2006-02-20 @ 16:11:28
Postat av: Sofie

Vad härligt gumman! Det låter jättebra!

2006-02-21 @ 15:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback