Well done

I dag har det varit en produktiv dag.

Först semla och latte på Tinells med brudarna. Sen en repa på stan, kollade in S's mosters kollektion på MQ, köpte mig en vårjacka på VM,  vetekuddvärmare och en plattång.
Sen  gick jag och S till skolan och pluggade. Jag måste komma i väg till skolan för att få något gjort. Pluggade smärtfysiologi och fixade tre eventuella vetenskapliga artiklar till b-uppsatsen.

Förövrigt  så kommer jag aldrig mer köpa halvfabrikatköttbullar på ICA. Idag gör jag mina egna köttbullar från scratch och som sagt, aldrig mer köpeköttbullar. Hemmagjorda är fasen underbart. Precis som det ska vara. De är t.o.m. nästan  lika goda som farmors. Varför har jag aldrig gjort egna förut? Kan det bero på lathet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback