festmetoden

Det är en sak som jag inte kan förstå. Vart får jag alla blåmärken ifrån?? Jag har stora blåmärken på benen, samt lite mindre på armarna. Jag slåss ju inte precis när jag är ute. Jag har alltid minst ett blåmärke efter varje utekväll. På något lustigt sätt så börjar det höra till.

Nu har jag kollat på  "festmetoden". Så här ska man festa: 1. Det är du och inte spriten som gör att du har det roligt. 2. Varannan vatten. 3. Sluta drick när du har som roligast.

Den där med varannan vatten har jag prövat,  men jag glömmer bort det ganska fort. Så den måste arbetas in ännu mer. Och sen borde man verkligen sluta när man har som roligast, men eftersom omdömet sviktar när man är onykter så är det ganska lätt att förstå att man glömmer även det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback