gott nytt år....

Ja, så var den första dagen på det nya året tillända. Och jag var inte direkt bakis idag =) gick upp vid halv nio,nio, pigg och sen så var det bara att dricka vatten. Endast törstig, inte skallebank, inte spyfärdig. Underbart. Var över till Sofie för att plugga lite, somna. Skönt. (ja, ni läste rätt...plugga på självaste nyårsdagen.... men så är livet när man ärstudent som S säger).
Sen så såg vi hela "Fyra bröllop och en begravning", första gången för båda att se hela. Och den var ju fin. Men jag är inte helt med på varför den anses vara en klassiker. Men smaken är som baken.

Ska lägga ut bilder från nyår i morgon kanske. Och julbilderna kommer... de är kvar på servern i Vikingstad. Så kan det vara ibland.

BTW, varför har jag sånt motflyt med datorer för?? Vi går verkligen inte ihop för fem ören. Fick med en D-link routerupp, för att få lite extra skydd mot alla inkräktare som vill förstöra min dator. Jag och pappa skulle via telefonen fixa det idag...Den var inte alls med på noterna. Varför är det så? Jämt! Det kanske är så att jag egentligen inte borde ha en dator.

Nu ska jag lyssna på James Blunt. Åh, den skivan är så fin, och man blir lite sorgsen. Kärlek, det är inte lätta grejer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback