helt off

När chocken lagt sig efter inbrottet (jag är fortfarande förbannad), kom det upp lite mer saker som idioterna snott (som jag nämnde förut). Dessutom så bara sköljde ett enormt godissug över mig. Fort ner  till Ica o ihandla. Tycker faktiskt synd om mig själv. Tröstgodis.

Kommit igång med packningen också. Ska iväg till Hassela i morgon,  familjen kommer dit, så ska vi åka skidor hela helgen. Gött! Har inte stått på ski sen Norge + två gånger säsongen 03/04 och då endast längd. Thihi.

Ska ta mig i kragen och försöka få lite ordning på skiten här också..., belv ju lite extra saker att ta upp från förrådet nu... vill inte ha vad som helst där nere mer, förrns det har fixats med nytt lås och dörr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback