here we go

Namn: Malin
Tauteringar: ja, två stycken
Längd: 163
Hårfärg: mellanbrun
Ögonfärg: grönmelerade
Studerar: till sjuksyrra
Favoritklädesplagg: Jeans och en juste topp
Har alltid med mig i väskan: Plånbok, mobil, filofax, borste, spegel, iPod.
Imorgon kommer jag: Ha min andra dag på praktiken
I sommar kommer jag klä mig i: Förhoppningsvis mina nya kläder som är beställda.  
Jag är född: 1983
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: No idea
Fobier: Små utrymmen, typ trånga grottgångar. Blött papper.
Måste du sy upp byxorna du köper? Jo
Gillar du bilar? Jo, bil är bra att ha.
Vad anser du om skånska? fin
Vad vill du bli när du blir stor? Säkrare. Bra sjuksyrra.
Värsta känslan: Ångesten
Människa som gör dig enbart glad: Finns nog inte någon sådan.
Vad vill du helst ha nu? En butler
Är du pinsam på fyllan? Det är jag nog. Vad vet jag?
Är du blyg? Ja, innan jag känner mig trygg i nya situationer
Vad tycker du om sex före äktenskapet? Vansinnigt att inte ha det.
Hur svarar du i telefonen? hej det är malin, eller hallå, eller ja (det senaste med lite irriterad röst)
Somnar du med tv:n på? Nej. Har inte tv i "sovrummet"
Har du långa naglar? Mycket sällan. Opraktiskt. Tycker det är snyggare med korta dessutom.
Brukar du bli våldsam då du blir förbannad? Förr blev jag det. Händer nog fortfarande ibland.
Senast köpta skiva? Vet inte, men den senaste i min samling är Thomas Dybdahl "the great october sound" som jag fått av V.
Min all time favorit parfym är: Jean Paul Gaultier
Kändis som jag alltid på något mystiskt sätt alltid läser om: Vet inte.
Nu ska jag: Gå till ICA
Senaste upptäckta bloggen:
http://litenpyret.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback