inbrott

mitt källarfråd har haft besök av tjuvar nån gång under jul...

Som tur är så har de "bara" snott min tv och dramaten. Vad jag hitintills har kommit på. Mina två par skidor och slalompjäxorna och dataskärmen var orörda... Lustigt, det var det som jag ser som mina attraktivaste ägodelar.

Nu har jag iaf gjort en polisanmälan och vart nere och sagt till fastighetsägaren. Kanske dags att  byta dörr helt och hållet?!

Snälla Sofie hade ett hänglås att låna ut och hon hjälpte mig upp med en del av grejerna...

Så jäkla onödigt!! Åh, mitt är mitt och ditt är ditt. Så är det bara, man tar inte andras ägodelar, det lärde jag mig iaf redan som barn. Hur kan de jävlarna ha samvete och använda mina grejer nu??? Det kan väl inte vara så bekvämt?? Idioter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback