lätta på trycket

Det är skönt att lätta på trycket. Skrika och gråta till Metallcias ReLoad album. Och slå med kuddar. Asbra tips. Om inte jag lättar på trycket så känns det som om jag ska, jag vet inte vad, men jag måste skrika och gråta för att orka vidare. Lugna mitt inre. Nu känns det bättre. Nu har jag skrålat till "Nothing compares 2 U" och "20000 seconds" och "Gabriellas sång" och livet känns ljusare. Helgens ångest flyger sin kos. Det är så fina låtar, och det låter säkert hur hemskt som helst när jag sjunger, men va fan, det är ju bara jag som hör, så det spelar kvitta.

Jag ska vara snäll med mig själv. Vad är det värsta som kan hända? Jo, att jag sviker mig själv och går över på den andra sidan. Jag måste stå på min sida om jag ska orka fortsätta. Så det värsta ska inte hända och jag ska ge mig själv all min kärlek. Det förtjänar jag.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
BTW så satte jag full pott på läkemedelesräkningen. Jag är jävligt stolt.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

elva blåmärken

Kommentarer
Postat av: Dadda

Du e bara bäst!! Jättegrattis till att äntligen kunna lägga den delen bakom dig. Hoppas att du får tid att njuta av alla snön som ramlar ner hos dig. Själv tycker jag att den vi får är vacker, men tung att flytta på.
Kramoster

2006-01-25 @ 20:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback