träningsvärk!!

Trettonhelgen var skidor för hela slanten. I Hassela, där de hade öppnat  3 backar, varav bara en var värd att åka. Det tyckte inte bara jag utan alla andra också, vilket resulterade i en rejält uppkörd backe med mycket is. Tur jag har fina stålkanter som bettar bra!
Sen var det längd också,  jag är rikigt otränad, speciellt musklerna. Kondisen är hyfsad, men styrkan,shit. Jag har träningsvärk i hela kroppen. Dessutom drog jag på mig ett skavsår på ena hälen, som ömmar rejält.  Haha, snacka om skadehelg!

Men en riktigt trevlig helg också. Min bror har filmat det mesta och han påminde starkt om pappan i HippHipp som ska filma sin familj konstant, och  regissera allt med!

Så nu är jag  tillbaka i stan igen. Fick upp min öl och kaffebryggare, samt att jag fick ärva mors dramaten som plåster på såren efter att min blev stulen. Hon är snäll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback