vuxentest

Lånade ett litet vuxentest av http://sofiaovarlden.blogg.se/
Jobb (1p) - nej
Visitkort (1p) - nej
Konferens (1p) - nej
Bor hos föräldrar (-2p) - nej
Vara sambo (1p) - Nä
Vara förlovad (1p) - har varit
Vara gift (2p) - nope
Skild (3p)men - nope
Äga villa (2p) - Nej
Ha en bil (1p kombi + 1p) - Tyvärr
Hund (1p) - nej
Lån (1p) - csn
Gemensam ekonomi (1p) - nej
Pensionsspara (1p) - Nej
Storhandla (1p) - nej
ICA-kundkort (1p) - jo
Använda rabattkuponger (2p) - jo
Äga hushållsassistent (1p) - Nej
Äga diskmaskin (1p) - nej
Dubbelsäng (2p) - Nej
Ha julgran på julen (2p) - nej, men vill ha
Gråa hår (1p) - nej.
Celluliter (1p) - nej
Prenumerera på morgontidning (1p) - Nej, har inte råd dessvärre
Lösa sudoko (1p) - nope, jobbigt
Välja att inte svara i telefon (2p) - jadå
Putsa förnster (1p) - jo
Svampplockning (2p) - inte kul
Långfärdsskridskor (1p) - jepp, hemmave
Parmiddag (1p) - nope
Vinprovning (1p) - nej
Danskurs (1p) - nej
Partaja till gamla 70-talshits. Obs! Gäller ej om du är bög. (1p) - jepps!
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Nej.
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - nej.
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - beror på hur jag känner mig.
Spela Bingolotto (1p) - läääääge sen
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - never
Ha höftproblem (1p) - icke.
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - aldrig
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - jo, man undrar ju ibland

0-15 p "INTE gammal"
16-25 p " börjar barka ditåt...
Över 25 p "Nu är du där"

Nu räknar jag efter sånt som jag gör just nu, inte sånt som hände long time ago, men jag har med sånt som jag skulle vilja göra. Och då fick jag 16p. är på god väg alltså... ja, nån gång ska jag kanske bli det också, det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback