21/6

Näst sista dagen på jobbet innan trippen till Östergötland. Jag är så hemskt dålig på att packa. Tar alltid med mig för mycket, hur mycket jag än minimerar och sorterar ur kläder så blir det alltid för mycket. Glömmer bort att det finns tvättmaskin även på hemmaplan. Men så vill jag ha med mig olika kläder, lite att välja på, inte en given outfit för de olika sakerna som sker. För att inte tala om skorna. Skor för uteliv (garmont + nikesandaler) och för cityliv (converse + remsandaler). Det var bra när  jag luffade. Då var det minimalt, och ingen brydde sig att man tog upp den redan tre dagar använda t-shirten ur ryggan veckan där på och använde den ett par dagar till tills det blev läge att tvätta.

Mors o puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback