22/6

Vakna i morse av att min väckarklocka i ryggan gått i gång av sig själv vid halv sex. Tog ett bra tag innan jag fatta vad det var för ljud, för jag har precis drömt att jag var på sjukhuset och att det larmade. Visste inte om det var dröm eller verklighet. Haha.

I dag är det midsommar. Jag o Kalle ska om ett par timmar botanisera på lokala Ica och se om det går att inhandla nått smarrigt att grilla, samt sill. Riktig sill. Gillar inte matjesill (vilket är den sill som det bjuds på i Farmen). Sen så bär det av till Farmen. Hoppas skitvädret går över så att vi kan sitta ute.

Att göra idag:
» packa till farmen
» ringa farmor o farfar
» ringa utta
» handla käk


Trevlig midsommar till alla som nu läser detta!! ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback