23/6

Midsommar i Farmen. Ja, skönt att Kalle var med. Vi konstaterade det att om inte den ene av oss inte gått skulle inte den andre heller gjort det. Hur kul som helst o träffa henne igen, och alla andra som var där och som jag kände sen tidigare med för den delen. Jag o Kalle fixa midsommarstång, men jag vet inte om någon dansade runt den, eftersom jag var lite trött och gick och lade mig i sängen framåt elvatiden. Blev väckt vid två och fick reda på att jag missat nattdoppet och när Kalle o Gustav brottades på bryggan, vilket resulterade i ett dopp för Gustav. Så det var bara att byta säng och sova vidare, brevid Kalle och Lukas i skoteroverallen. Oh my god, vilken gäng man har hamnat i.

Nu bär det iväg till Kisa by och fira kusinen som tagit lärarexamen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback