skraj

Nu kom jag på, anledningen till varför jag är så nojjig över att jag tar med mig för mycket saker när jag ska resa bort, eller bort, framförallt hem. För att jag är så rädd för att höra mamma och pappa och bror klaga på att jag har med mig för mycket. Jag får alltid höra det, och då känner jag mig så fruktansvärt dålig och att jag inte duger till. För den enda som ska klaga är egentligen jag, eftersom det är jag själv som får bära det hela. Och nu är det faktiskt så att ryggan inte är helt proppfull, det går att få ner ett och annat till.

Så sluta snälla söta fina Malin. Du får ha med dig precis så mycket som du vill. Skit i vad andra tycker. Har de inget intressantare att bry sig om (som hur du mår och har det i livet) så är det de som har problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback