pissigt och apriltankar

Nu är jag rejält pissförbannad! Hade bokat tvättid idag kl. 20-23, men när jag  kommer och ska logga in på skiten så står det "passet ej bokat"! Gah! Så surt. Därför: tvätta i morgon svinbitti kl. 5. Ja, jag är  ju faktiskt ganska haj på att gå upp kl. 5 om morgnarna så det ska väl inte vara något problem. Men vad gör man inte, det var det eller kl. 23-02 på fredag kväll...

Har faktiskt pratat med mor nu, det blir inget Sthlm 7-8 april, far hem över påsken i stället. Går faktiskt att shoppa i Linköping med. Där finns det ju grymma friluftsbutiker med. Kanske jag kan lyckas hitta en ny ryggsäck. Dessutom så kan jag vara hemma ganska många dagar = hinna träffa mer folk. Och på  Långfredagen så är det Äggletningen i mormors trädgård. Helt crazy tradition. Alla ska helst vara utklädda också. Inte så konstigt att jag blev som jag blev. Så då blir det till att möta släkten face to face igen.

Fixat inför morgondagens scoutmöte med.Och handlat. Nu har jag bara resten kvar.

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Ingen brådska med skivorna gullet, ta det när du hinner.

2006-03-15 @ 21:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback