torsdag

Min näst sista dag på praktiken idag. Slutbedömningen gick bra. Godkänd. Jag fattar knappt att det  har gått åtta veckor sedan jag gick ut på praktik. Helt sjukt fort har tiden gått. Men nu ska det faktiskt bli trevligt att komma tillbaka till skolan och vardagen där.

För övrigt så är Lasses samlingsplatta grym. Bara det allra bästa från alla plattor. Endast ett klagomål har jag, och det är att inte KOM är med. För det är nog den bästa låten jag vet. Den gör mig glad och ger mig hopp om en framtid trots alla besserwissrar som finns därute och försöker säga till en hur man ska vara. Lite så var Vikingstad en gång i tiden för länge sedan. Där fick man höra om alla snesteg man gjort, flera år efter att det begåtts. Helt galet. Då kan det vara svårt att börja om. Och det är bara för något år sedan  som det var slut med påminnandet om saker som hände 1999. Bravo.
1999, det är länge sen. Sista termien på Berga skola (som ska jämnas med marken) och första termien på Birgittaskolan, Jamboreén i Chile, Future Venture, första fyllan, Kebnekaise, Katrin, första pojkvännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback