20/5

Dagen började med frukost tillsammans med A-S. En helt lovley lördagsfrulle helt enkelt. Sen så händer det inte så mycket mer här. Lyssnar på Lisa Ekdahl. Hon är helt ljuvlig.

Internet är segit som vanligt. Jag sitter inte på 100mb, jag sitter på 2 mb. Eller ett modem. Så känns det. Modem. Tänk när man fick första internetet med modem. Gu vad coolt det var. I dag är det rusktigt ocoolt. Det där blippandet när det ringer upp. Haha. Så stenåldern. Det är alltså stenåldern som Stubos internet har grova släktdrag med. Snacka om I-landsproblem å ena sidan. Men å andra sidan så är vi lovade 100mb och det är det inte. Men vi fick ju nån hyfsad förklaring på varför det var så segigt på kårmötet. Men ändå. Skitskitskitskitnät. Det är vad det är.

I kväll är det Eurovison. Hoppas Carola inte vinner. Jag och A-S kom fram till att Carola var bra när hon gjorde de gamla partyhitsen Mickey, Tommy tycker om mig, Mitt i ett äventyr och Gloria. Nu är hon bara självgod.
I kväll är det också Olle och hans band på scen i Skimmer. Det blir kuligt =)

Något helt annat: Jag vill kunna sminka så där grymt snygga sotiga ögon som tvillingarna Olsen och co har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback