c-uppsats

Det pratas om den hela tiden. "Dags att börja spåna på ämne" o.s.v. C-uppsatsen. Jag vet inte var jag ska börja. Men landet ser ut som följande; att det  är jag och min kompanjon Mollgan som ska skriva. D.v.s jag gör allt arbete och Mollgan bara inte finns alls. Helt plötsligt så visade det sig att jag blev själv. Om jag inte går ut i klassen och börjar ragga. Men hur kul är det att skriva en så stor uppsats med någon som man inte har en aning om hur den fungerar? Inte så kul. Tycker jag iaf.
Hur ska jag klara detta?? Granska 10-15 st vetenskapliga artiklar, på engelska! Skriva, sitta och bolla med mig själv! Opponera! Själv!?!

Det är jävligt lätt att säga att "det ordnar sig" och "du klarar det där" etc, när man inte själv berörs. Ok, jag fattar att det bara är för att vara snäll och för att stötta men denna situation skulle jag inte ens önska min allra värsta fiende.

Känner mig bara väldigt ensam, arg och ledsen.

Tryckkokaren exploderade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback