första maj

I dag har jag inte gjort många knop. Först mys med M. Sen så ringde V lagom när det var dags att röra sig mot Nacksta och sa att hon kunde skjutsa mig hem. Snällt värre. Väl hemma tyckte A-S o S att det var hög tid för en prommis. Vi kom inte ens till Midälva förräns jag tyckte det var dags att gå hem igen. Sagt och gjort, med en mellanlandning på ica för att köpa godis. Somnade gott framåt eftermiddagen men väcktes av Kalle som ringde. Jag hade ju ringt och väckt honom i natt. Stackarn skulle ju visst jobba kl 7 idag. Han får hämnas en dag. Sen ringde V och bjöd på middag. Pannkakor med glass och sylt. Vilken sevice man har haft idag! =) Ännu mer service fick jag från A-S, som hjälpte mig att  bli lite klok på den engelska vetenskapliga artikeln.

Nu kanske jag ska läsa lite arbetsmiljö. Eventuellt. Eller läsa Änglar & Demoner....

Kommentarer
Postat av: Ann-So

Dutch nurses without CNS!

2006-05-01 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback