gårdagen

Hm... det var verkligen inte planerat. Bara se på eurovision (haha, askul att finnarna vann!), ta någon öl på Kåren när One Night Band spelade. Supporta. Haha. Vilken skämt. Hade en vinare som ville bli drucken. Och på Kåren finns det väldigt billig öl (men dock inte som i Bratislava). Så kan det gå när inte haspen är på.
Och så skulle det inmundigas Maxmat frammåt småtimmarna. Max ligger inte centralt. Det är vädligt jobbigt att gå dit när man knappt kan gå överhuvudtaget. Minns att jag stapplade rejält. Och låg långt bakom mina vänner. Måste varit en rolig syn.

I dag så har jag dammsugit upp alla popcornkärnor som hamnade på hela köksgolvet. Det smattrade som ett kraftigt regn mot ett fönster.

Nu är det tvätt som gäller, och att fortsätta städa lite här hemma. Sen ska jag till Magnus. Mysigt värre. Finns det något mysigare än att mysa med pojkvännen? Tror inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback