konsert....

Framförallt så skulle jag vilja gå på Hultsfred i år.
Kent, Kaizers Orchestra, The Cardigans, Babyshambles, The Soundtrack of Our Lives, Backyard Babies, Tomas Andersson Wij, Hello Saferide och en massa andra....
Men jag ska ju typ ha inskolning på jobbet då, som det ser ut just  nu....

Andra konserter som jag vill se: Lars Winnerbäck & Hovet (pls, låt mig få vara ledig!)

Andra artister som jag önskade kunde dra på turné och besöka Sundsvall: Laleh, Ane Brun, Lisa Ekdahl, Ani Di franco

Konserter som jag bara kan drömma om: The Beatles, Bob Dylan, David Bowie, Imperiet, John Lennon, Nationalteatern, Elvis, Johnny Cash.

Ok, jag vet Dylan lever, men va fan, han kommer ju ytterst sällan till Sverige....

Kommentarer
Postat av: Kak

Men Nationalteatern ska ju spela massor i sommar! Till exempel på Peace & Love-festivalen i Borlänge, det kan nog bli skoj!

Postat av: Ellinor

Och Dylan har väl nyss spelat. Men han är så gammal och pissig så du ska nog låta bli att lägga pengar på en konsert. Lyssna på plattorna där han var bra, nu är han bara gammal och pinsam...

2006-05-07 @ 20:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback